Συνεχίζει στον ΠΑΣ η Μούγιοβιτς!
Δεύτερη ανανέωση στον ΠΑΣ Γιάννινα, με την Μαυροβούνια Μπόζιτσα Μούγιοβιτς να παραμένει στην ομάδα και να επιστρέφει έπειτα από τον τραυματισμό της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ήταν μια ευκαιρία να τα πούμε λίγο και εκτός γηπέδου. Στην τελευταία αγωνιστική της Α1, ο Αθηναϊκός είχε το προγραμματισμένο του ρεπό και λίγο πριν ξεκινήσει η τελική ευθεία των πλέι οφ, το ραντεβού δόθηκε σε έναν από τους πιο όμορφους κήπους της Αθήνας. Η διοίκηση του Αθηναϊκού Qualco, παρουσία και του περιφερειάρχη Αττικής, κ. Νίκου Χαρδαλιά, παρέθεσε το τραπέζι στις αθλήτριες με στόχο αφενός να εκφραστεί η ικανοποίηση για την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας και αφετέρου η πίστη και η εμπιστοσύνη για τον επόμενο στόχο.
Ο Αθηναϊκός επέστρεψε σε ρόλο διεκδικητή τίτλων, πρωταγωνίστησε όπως αναλυτικά θα δούμε και τις επόμενες μέρες στο πρωτάθλημα σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, και με τα πλέι οφ να απέχουν μερικές μέρες ήταν μια καλή ευκαιρία για την ομάδα να χαλαρώσει, να ανασυνταχθεί και να ετοιμαστεί για την τελική αντεπίθεση. Το «Il Giardino» έβαλε το φαγητό και το ποτό, ο DJ έβαλε τις μουσικές, άλλοι μεράκλωσαν περισσότερο, άλλοι λιγότερο, αλλά η ουσία είναι ότι η ομάδα ενωμένη και με απόλυτη πίστη στον στόχο ξεκινάει για τον τελευταίο και πιο συγκλονιστικό μήνα! Τον μήνα που θα κρίνει τον πρωταθλητή!