Χτίζεται ο νέος ΠΑΣ!
Δύο ξένες, δύο Ελληνίδες και η ενίσχυση του ΠΑΣ Γιάννινα ενόψει της νέας σεζόν συνεχίζεται, με Σαρηγιαννίδου και Γιαπιτζόγλου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ούτε μια μέρα δεν έμεινε χωρίς ομάδα η Άννα Σπυριδοπούλου, η οποία υπέγραψε στο Σπόρτιγκ και θα ενισχύσει την ομάδα των Πατησίων στην προσπάθεια που θα κάνει για να επιστρέψει στην ελίτ του ελληνικού μπάσκετ, τόσο στους άντρες, όσο και στις γυναίκες. Στο Σπόρτιγκ έχει υπογράψει ο Σταύρος Νανάκος ως προπονητής και έχει ξεκινήσει η ενίσχυση της ομάδας, η οποία αναμένει τις εξελίξεις στις δύο πρώτες Εθνικές κατηγορίες, για να δει αν θα υπάρξει wild card να διεκδικήσει, αφού ολοκλήρωσε τη φετινή σεζόν υποβιβαζόμενος στη Women’s National Basketball League, ήτοι Β’ Εθνική.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού!
Δεύτερη υποστολή σημαίας στον Ολυμπιακό και στη νέα σελίδα των ερυθρολεύκων δε θα υπάρχει ούτε η Άννα Σπυριδοπούλου, η οποία έπειτα από εννέα χρόνια με τα ερυθρόλευκα δε θα συνεχίσει στην ομάδα. Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Εννέα χρόνια, 12 τρόπαια, «αμέτρητες» νίκες. Αυτά ζήσαμε στο κοινό μας ταξίδι με την Άννα Σπυριδοπούλου. Μετά από εννέα σεζόν μαζί, οι δρόμοι μας χωρίζουν. Άννα, σε ευχαριστούμε για όλες τις στιγμές. Για το πάθος, τη μαχητικότητά σου, την αγάπη σου για τον Ολυμπιακό μας. Για την προσφορά σου εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου, με το σπουδαίο σου ταλέντο και την ξεχωριστή σου προσωπικότητα! Καλή συνέχεια στην καριέρα και τη ζωή σου! Για πάντα κομμάτι της «ερυθρόλευκης» οικογένειας».