Χτίζεται ο νέος ΠΑΣ!
Δύο ξένες, δύο Ελληνίδες και η ενίσχυση του ΠΑΣ Γιάννινα ενόψει της νέας σεζόν συνεχίζεται, με Σαρηγιαννίδου και Γιαπιτζόγλου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η σεζόν δεν ήταν η καλύτερη του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια, ωστόσο κλείνει με βραβείο. Έστω και ατομικό. Η Ελεάννα Χριστινάκη ψηφίστηκε από παίκτριες και προπονήτρες της Α1 ως η καλύτερη Ελληνίδα παίκτρια, σε μια σεζόν στην οποία είχε 19.1 πόντους, 4.3 ριμπάουντ, 2.9 ασίστ και 1.1 κλεψίματα ανά αγώνα. Ήταν, δε, η πολυτιμότερη παίκτρια της 7ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, όταν απέναντι στην Ιωνία είχε 33 πόντους, 6 ριμπάουντ, 4 ασίστ, 1 κλέψιμο και 37 στο σύστημα αξιολόγησης.