Συνεχίζει στον ΠΑΣ η Μούγιοβιτς!
Δεύτερη ανανέωση στον ΠΑΣ Γιάννινα, με την Μαυροβούνια Μπόζιτσα Μούγιοβιτς να παραμένει στην ομάδα και να επιστρέφει έπειτα από τον τραυματισμό της.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά την Μυρτώ Λιανούδη, ακόμα μια Ελληνίδα παίκτρια, η οποία θα αγωνιζόταν με τις Εσπερίδες κατέληξε στον Ολυμπιακό. Οι πρωταθλήτριες ανακοίνωσαν την απόκτηση της Ουρανίας Λέρη, η οποία είναι στο τελικό στάδιο αποκατάστασής της από τον περυσινό της τραυματισμό και λογικά θα μπορέσει να ενισχύσει την ομάδα της Φρόσως Δρακάκη.
Η νεαρή παίκτρια υπέστη τον Δεκέμβριο ρήξη χιαστών σε φιλικό ματς των Εσπερίδων με τον Αθηναϊκό και έντεκα μήνες μετά λογικά θα είναι σε θέση να αγωνιστεί.