Χτίζεται ο νέος ΠΑΣ!
Δύο ξένες, δύο Ελληνίδες και η ενίσχυση του ΠΑΣ Γιάννινα ενόψει της νέας σεζόν συνεχίζεται, με Σαρηγιαννίδου και Γιαπιτζόγλου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Διοίκηση του Αθηναϊκού ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Μαίρη Ρεντζεπέρη. Μετά από δύο πετυχημένα χρόνια συνεργασίας σε διαφορετικές θέσεις και εκτιμώντας την εμπειρία και την προσωπικότητα της, η Μαίρη θα αναλάβει τη θέση της Team Manager της ομάδας. Μαίρη καλή επιτυχία στα νέα σου καθήκοντα.