Πρωτιά στο «Β. Μπεσκάκη»!
Με δύσκολη νίκη 79-78 ολοκλήρωσε η Εθνική ομάδα τις υποχρεώσεις στο τουρνουά «Β. Μπεσκάκη» και με δύο στα δύο κατέκτησε την πρώτη θέση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέχρι και το 2027 θα είναι στον πάγκο του Παναθηναϊκού η Σελέν Ερντέμ, με το τριφύλλι να ανακοινώνει χθες την επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών για μια ακόμα σεζόν. Η Τουρκάλα προπονήτρια είχε αναλάβει την ομάδα τον Μάρτιο του 2024, με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στα πλέι οφ εκείνης της σεζόν, αλλά και να χτίσει την ομάδα της σεζόν 2025-26. Πλέον, θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τη δουλειά της και τη νέα περίοδο, με τον Παναθηναϊκό να αγωνίζεται στα προκριματικά της Euroleague με στόχο να καταφέρει να μπει στους ομίλους.