Χτίζεται ο νέος ΠΑΣ!
Δύο ξένες, δύο Ελληνίδες και η ενίσχυση του ΠΑΣ Γιάννινα ενόψει της νέας σεζόν συνεχίζεται, με Σαρηγιαννίδου και Γιαπιτζόγλου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέλος εποχής για τον Ολυμπιακό και την Αγγελική Νικολοπούλου, οι οποίοι έπειτα από εννέα χρόνια κοινής πορείας δε ανανέωσαν τη συνεργασία τους. Η 35χρονη πλέι μέικερ είναι, πλέον, ελεύθερη να διαπραγματευτεί τον επόμενο σταθμό της καριέρας της, ενώ είναι δεδομένο ότι οι ερυθρόλευκες θα προσπαθήσουν να καλύψουν το κενό που αφήνει τόσο στον αγωνιστικό χώρο, όσο και στα αποδυτήρια, αφού ήταν αρχηγός της ομάδας τα τελευταία τρία χρόνια.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Μετά από εννέα χρόνια γεμάτα επιτυχίες, πάθος και αφοσίωση, η Αγγελική Νικολοπούλου ολοκληρώνει την πορεία της στην ομάδα μπάσκετ Γυναικών του Ολυμπιακού μας. Μια σπουδαία αθλήτρια, μία αληθινή αρχηγός, μια τεράστια προσωπικότητα που τίμησε την ερυθρόλευκη φανέλα, αφήνοντας πίσω της μια «χρυσή» παρακαταθήκη: Επτά πρωταθλήματα Ελλάδας, τέσσερα Κύπελλα, ένα Super Cup!
Αρχηγέ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα ζήσαμε μαζί… Για κάθε στιγμή που φόρεσες τη φανέλα του Θρύλου, για κάθε «μάχη» που έδωσες. Καλή συνέχεια στην καριέρα και τη ζωή σου!»